~ Klant staat centraal bij nieuwe oplossingen gepresenteerd tijdens de drupa 2012 ~

Konica Minolta, leverancier van documentoplossingen, introduceert tijdens de drupa 2012 Digital 1234, een exclusief pakket business development services voor organisaties die actief zijn in de grafimedia markt en centrale repro’s. Het programma bestaat uit vier stappen en stimuleert organisaties te kiezen voor een op kansen gebaseerde benadering voor het binnenhalen van business. Door middel van vier praktische stappen wordt de klant begeleid bij het identificeren, beoordelen, rechtvaardigen en implementeren van nieuwe kansen.

“Konica Minolta is steeds op zoek naar manieren om klanten te ondersteunen bij hun Business Development”, zegt Ruud van Soest, Marketing Manager bij Konica Minolta Business Solutions Nederland BV. “Naast consultancyconcepten zijn applicaties zoals Web2Print-software daarvoor bij uitstek geschikt.”

Tijdens de drupa introduceert Konica Minolta ook de vijfde editie van de Printgroove JT Web Suite. De nieuwe versie is eenvoudig in gebruik en vergroot de flexibiliteit en efficiëntie voor beheerders. Hierdoor kunnen ze het printproces tot in detail analyseren en de productieplanning verbeteren. Een aantal nieuwe functionaliteiten zijn:

· Extra mogelijkheid om documenten te controleren voordat ze worden geprint
· Verbeterde prijscalculatie
· Variabele BTW-indicatie
· Multi-shop systeem
· Online betalingsconnector voor Ogone.

Bezoek Konica Minolta tijdens de drupa 2012: Stand: B78, Hal 8B
Locatie: Düsseldorf Fairgrounds, Duitsland
Datum: 3 tot en met 16 mei 2012

Rate this post

Print Friendly