Imagine.  change

Tokio, 2 april 2012 – Ricoh Company,  Ltd. (‘Ricoh’) kondigt vandaag de lancering van een nieuwe, wereldwijde  merkboodschap aan: imagine. change. Deze tagline geeft uitdrukking aan de  veranderende mondiale aanwezigheid van het merk Ricoh en de  sterkere nadruk die Ricoh legt op  dienstverlening. Het groeiende serviceaanbod van Ricoh omvat bijvoorbeeld  Management Document Services en andere geavanceerde  oplossingen.

“Het vermogen om te veranderen is tegenwoordig een essentiële factor  voor het succes van een onderneming”, aldus Shiro Kondo, President en CEO van  Ricoh. “Technologie verandert sneller dan ooit en klanten zijn verplicht mee te  veranderen. Wie dat niet kan, raakt achterop. Ricoh wil haar klanten hierbij  helpen en zet zich in voor verandering door innovatie. Dat is wat we bedoelen  met imagine. change.”

Ricoh brengt mensen,  processen en technologie samen om een informatie-infrastructuur te bouwen die  sneller, slimmer en goedkoper is dan klanten voor mogelijk hielden. Via  cloudcomputing, bewaking op afstand en andere innovaties maakt Ricoh informatie  bovendien veiliger, mobieler en persoonlijker. Het resultaat is dat organisaties  beter kunnen samenwerken en beter kunnen innoveren dan ooit  tevoren.

De wereldwijde implementatie van imagine. change. onderstreept Ricoh’s klantgerichte filosofie: innovatie  inzetten voor nieuwe ideeën en nieuwe manieren voor het verbeteren van welzijn  en welvaart. Ricoh helpt bedrijven en mensen bij de transformatie van hun manier  van werken door gebruik te maken van de collectieve verbeelding. imagine.  change. is daarom niet zomaar een nieuwe tagline, het is de essentie van  Ricoh’s merkbeleving. www.ricoh.nl

Rate this post

Print Friendly