GX Software,  wereldwijd leverancier van Web Content Management en Online Marketing software,  en Document Dialog, solution provider op het gebied van multichannel in- en  outputmanagement en contentmanagement-oplosssingen, hebben een  partnerovereenkomst gesloten. In de rol van reseller gaat Document Dialog  BlueConic distribueren en inzetten bij haar bestaande en nieuwe klanten, om deze  te ondersteunen in hun doelstelling om relevante interacties met hun online  klanten en bezoekers te realiseren.

Het partnership met  GX Software past perfect in de strategie van Document Dialog om met leidende  marktpartijen hun portfolio verder uit te breiden. Met behulp van de oplossingen  van GX Software en hun rijke ervaring in het optimaliseren van de customer  experience, is het voor Document Dialog nu nog eenvoudiger om voor  opdrachtgevers efficiënte processen en effectieve communicatie in te richten.  BlueConic biedt Document Dialog unieke mogelijkheden om online interacties  flexibel en optimaal in te zetten en daarmee klantbetrokkenheid  en  –tevredenheid te vergroten. BlueConic is de unieke customer-driven online  engagement software die klanten helpt om real-time relevante dialogen aan te  gaan met online bezoekers op het juiste moment, over verschillende online  kanalen heen. BlueConic wordt opgenomen in de portfolio van 2DIALOG, een nieuwe  activiteit van Document Dialog die in april van start gaat met de focus op  customer-driven engagement.

Frans Verstraten, VP International Partner  Operations zegt: “GX Software is zeer verheugd over de partnerovereenkomst  met Document Dialog. Wij focussen ons volledig op customer engagement en het  optimaliseren van klantervaringen over alle kanalen en vertrouwen dan ook op een  professionele verkoop en service van onze oplossingen door Document Dialog en  2DIALOG.”

Dick Kakebeeke, mede-eigenaar van Document Dialog, zegt: “Dit partnership met GX Software is een belangrijke stap voor Document Dialog  en 2DIALOG om bestaande en nieuwe klanten te kunnen ondersteunen in hun  ontwikkeling naar customer-driven online engagement.

Dennis Koorn, Country  Manager Nederland, voegt daaraan toe ‘GX Software heeft een bewezen positie  in de markt en met BlueConic als leading edge online engagement software  oplossing kunnen Document Dialog en 2DIALOG hun marktpositie uit- en  opbouwen.”

Rate this post

Print Friendly