Naarden,  1 maart 2012 – Lexmark (NYSE: LXK) heeft Didier Vermeersch (48)  aangesteld als nieuwe Channel Sales & Marketing Manager in de Benelux.  Didier volgt in deze positie Niels Priem op, die onlangs werd aangesteld als  General Manager Benelux bij Lexmark.

Didier  Vermeersch is sinds 2008 werkzaam bij Lexmark, waar hij de functies van Manager  Large Accounts en Channel Sales Manager in België en Luxemburg vervulde. In deze  functies was hij onder meer verantwoordelijk voor de accounts op corporate en  overheidsniveau. Voordat hij bij Lexmark begon was Didier werkzaam bij diverse  IT-organisaties waaronder Microsoft Benelux, waarbij hij verschillende  accountmanagementfuncties en sales- en marketingfuncties voor grote en  middelgrote bedrijven bekleedde. In zijn nieuwe positie bij Lexmark is Didier  Vermeersch verantwoordelijk voor de channel sales- en marketingactiviteiten in  de Benelux.

“De ervaring  die Didier in het verleden heeft opgedaan, komt in deze functie goed van pas.  Samen met zijn salesteam en onze Benelux-klanten zal hij het partnerportfolio  verder consolideren en ontwikkelen, zowel in het ‘value-add’-segment (in  samenwerking met leveranciers van zakelijke oplossingen) als in het  volume-segment, met een breed netwerk aan resellers. Lexmark heeft veel ervaring  in het indirecte verkoopkanaal en naast onze traditionele aanpak zullen we deze  waardetoevoegende kanalen blijven ontwikkelen”, zegt Niels Priem. “Ook Lexmark’s  focus op MPS (Managed Print Services), waarmee bedrijven hun printomgeving beter  kunnen beheren en kritische bedrijfsprocessen kunnen optimaliseren, biedt extra  mogelijkheden om nieuwe partners en klanten aan te  trekken.”

Rate this post

Print Friendly