Breukelen, 23 februari 2012 – XMPie, A Xerox Company en aanbieder  van softwareoplossingen voor Individualized Communications Management (ICM),  voegt XMPie Mapping Service  toe aan haar portfolio van 1-op-1 crossmediale producten en diensten. In  samenwerking met het Duitse locr GmbH,  leverancier van geo-data en (stads)plattegronden, stelt XMPie haar gebruikers in  staat om gepersonaliseerde plattegronden op hoge resolutie eenvoudig en snel te  integreren in gedrukte en online media. Plattegronden zijn een krachtige  call-to-action in DM-campagnes. De integratie van plattegronden in de software  van XMPie draagt dan ook bij aan het succes van deze  campagnes.

“Door samen te werken met locr zorgen  wij voor betrouwbare, geavanceerde en rendabele mapping-mogelijkheden voor onze  klanten”, aldus Jonny Miller, vice-president Customer Operations en Business  Development bij XMPie. “Wanneer de plattegronden worden gepersonaliseerd en  vervolgens geïntegreerd in 1-op-1 marketingcampagnes via meerdere kanalen,  werken ze als zeer krachtige actieprikkel, waarbij aangestuurd wordt op meer  respons en opbrengst van de campagne.”

De nieuwe  service maakt het mogelijk om landkaarten te genereren voor meer dan honderd  landen over de hele wereld, met diverse routeopties. Die routes kunnen indien  gewenst een beginpunt (bijvoorbeeld het huis van de klant) en een eindbestemming  (de winkel met de aanbieding) verbinden. De gepersonaliseerde plattegronden  kunnen bovendien grafische elementen bevatten, zoals vooraf gedefinieerde  pictogrammen voor de bestemming of nabijgelegen bezienswaardigheden (POI).  Aangezien het kaartmateriaal gebaseerd is op de meest recente onbewerkte  gegevens van navigatieleverancier NAVTEQ en  deze per kwartaal bijgewerkt worden, zorgt de XMPie Mapping Service voor actuele  en betrouwbare gegevens.

Gepersonaliseerde landkaarten en  stadsplattegronden geven aantrekkelijke en waardevolle informatie die de  aandacht van klanten trekt. Dit leidt tot een aanzienlijke toename van het  succes van DM-campagnes”, aldus Rolf Richter, CEO van locr GmbH. “Door deze  integratie hebben XMPie-gebruikers die al crossmediale campagnes met respons  produceerden, nu een extra element in de aanbieding voor hun klanten, tegen  minimale investering.”

De XMPie  Mapping Service wordt aangeboden in abonnementsvorm en is per direct wereldwijd  beschikbaar voor gebruikers van XMPie uDirect Premier en PersonalEffect.

Rate this post