Persoonlijke benadering van klanten blijft de grootste prioriteit voor alle organisaties. Naast het scala van social media, e-mail en telefoon blijven fysieke documenten hierin een belangrijke rol spelen.

Naast deze volledig op de persoon toegespitste uitingen zijn actualiteit en aansluiting met de digitale media een absolute voorwaarde. Om dit te realiseren heeft Lijnco een omvangrijk investeringsprogramma afgerond zodat haar klanten op hoger niveau kunnen communiceren met al hun relaties. Onderdeel hiervan was de aanschaf van de HP T200, de modernste inkjet technologie van Hewlett-Packard. Dit biedt de mogelijkheid om kleur + personalisatie op het hoogste niveau te waarborgen.

Uit diverse onderzoeken blijkt dat fysieke post in combinatie met afbeeldingen in kleur gegarandeerd meer response opleveren. Drukwerk voorzien van full colour variabele data geeft 36% meer response, terwijl de kosten per response 54% lager zijn.

Middels deze digitale techniek in combinatie met hoogwaardige software ten behoeve van databasemanagement is Lijnco in staat om met volledig nieuwe productvormen alle consument gerichte organisaties professioneel te ondersteunen in hun communicatie uitingen. Luc Dijkstra, manager verkoop; “de huidige techniek stelt ons in staat om grote variatie aan te brengen in één printrun met als bijkomend voordeel relatief korte doorlooptijden”.

Rate this post

Print Friendly