Breukelen, 19 januari 2012 – De Unirobe Meeùs Groep heeft voor de Managed Print Services (MPS) van Xerox gekozen. Xerox verzorgt daarbij niet alleen de plaatsing en het onderhoud van de printapparatuur, maar biedt daarbij ook proactief beheer, ontzorging en optimalisatie van het printerpark, de supplies en printersoftware. Als onderdeel van MPS koos Meeùs bovendien voor ‘follow-me’ printing, waarmee gebruikers op een willekeurige printer op elke locatie kunnen printen. Alle printopdrachten worden via een printserver verstuurd en vrijgegeven na authenticatie op de machine; simpel en veilig. Met MPS van Xerox realiseert Meeùs een reductie van het printerpark en de kosten, tegen hogere beschikbaarheid van machines en een flexibele werkomgeving voor werknemers.

Gertjan Beijer, Directeur ICT bij Unirobe Meeùs Groep: “Kostenbesparing was een belangrijke reden voor ons om over te stappen op MPS van Xerox, maar we hebben ook gekeken naar de duurzaamheid van de oplossing en de mogelijkheden voor werknemers om flexibel gebruik te maken van de printers. Dat laatste is erg belangrijk, omdat minstens tien procent van ons personeelsbestand voortdurend onderweg is. De oplossing van Xerox voldoet aan al deze wensen en eisen. Bovendien sluit de missie van Xerox om bedrijven te ontzorgen, naadloos aan op onze eigen core business, door het ontzorgen van klanten op verzekeringsgebied. Met de Managed Print Services van Xerox kunnen we ons volledig richten op die core business.”

Bijschrift bij foto

Unirobe Meeùs Groep kiest voor MPS van Xerox, met vlnr. Gertjan Aarts, Directeur Meeùs Regio Zuidoost-Nederland; Coen Mom, directievoorzitter UMG; Martijn Brand, algemeen directeur Xerox Nederland en Ryan Bark, Finance Accounts Director Xerox Nederland.

Over Unirobe Meeùs Groep

Unirobe Meeùs Groep (UMG) is één van de grootste landelijke dienstverleners in verzekeringen, pensioenen en hypotheken voor consumenten- en zakelijke markten. De dienstverlening kenmerkt zich door een verfrissende, klantgerichte en onafhankelijke benadering via meerdere kanalen zoals online, via de klantenservice en persoonlijk op kantoor. Centraal hierbij staat het zoeken naar en adviseren over transparante en realistische oplossingen die optimaal zijn toegesneden op de specifieke situatie van de klanten. De organisatie heeft ruim 2000 medewerkers en een landelijk kantorennet van 40 vestigingen. UMG is onderdeel van AEGON. Meer informatie op www.meeus.com.

Rate this post

Print Friendly