Capelle aan den IJssel, 28 november 2011 – Specialist in Managed Print Services en kantoorautomatisering Veenman breidt haar productassortiment uit met nieuwe oplossingen voor het digitaliseren en geautomatiseerde verwerking van documenten.

De eCopy oplossing die Veenman samen met haar partner Nuance introduceert, verbindt multifunctionele afdruksystemen met bedrijfsapplicaties en e-mail, voor het direct vastleggen, verspreiden en beheren van informatie op papier. Bovendien biedt Veenman hiermee ook de mogelijkheid om rechtstreeks data te scannen naar cloud-applicaties, zoals het ERP-pakket AFAS-online.

Eric Annema, Algemeen Directeur van Veenman: “Wij werken al meer dan vijf jaar intensief samen met Nuance. Daardoor weten we precies wat wij aan elkaar hebben en kunnen wij gebruikers perfecte ondersteuning bieden. Met de Nuance® eCopy® ShareScan® Suite voegen wij een serie producten toe aan onze range waardoor bedrijven en organisaties van klein tot groot veel meer rendement kunnen halen uit hun multifunctionals. Wij denken dat het bovendien een groot voordeel is dat wij automatische koppelingen kunnen realiseren met vrijwel alle programma’s waarin data kunnen worden geïmporteerd. Dit betekent dat bijvoorbeeld ingevulde gegevens vanuit PDF-formulieren op de meest efficiënte wijze kunnen worden verwerkt. Maar ook dat documenten in ultragecomprimeerde vorm kunnen worden opgeslagen, terwijl zij tegelijk volledig zijn geïndexeerd en voorzien van metadata.”

Niet alle MFP’s zijn standaard uitgerust met software waarmee gescande documenten kunnen worden opgeslagen als doorzoekbare PDF-bestanden. Het handmatig converteren van een PDF-bestand naar een opgemaakt Office-document, kost gemiddeld EUR 200,-. Zelfs organisaties met maar één of twee scanners of multifunctionals kunnen dan ook significante kostenbesparingen realiseren door relatief voordelige scan en conversiesoftware te installeren. Besparingen en verbeteringen in kwaliteit en efficiency kunnen verder worden verhoogd door intelligente tekstherkenning en geautomatiseerde verwerking van gedigitaliseerde gegevens. De nieuwe Nuance-producten brengen deze mogelijkheden binnen budgettair bereik van een veel grotere doelgroep.

Rendabele oplossingen

Nuance® eCopy® ShareScan® Elements is de meest rendabele oplossing voor kleine, middelgrote en grote ondernemingen die de meestgebruikte functies voor scannen en OCR willen implementeren op al hun multifunctionele printers: veilig scannen naar e-mail, scannen naar pc-bureaublad, scannen naar bestand en conversie naar doorzoekbare en ultragecomprimeerde PDFbestanden.

Nuance® eCopy® ShareScan® Office is de oplossing bij uitstek om papieren documenten op te nemen in elektronische kantoorworkflows. De toepassing kan worden uitgebreid met diverse connectoren en uitbreidingsmodules van Nuance en andere fabrikanten om de documentworkflows verder te automatiseren en te integreren.

Nuance® eCopy® ShareScan® Suite is de meest complete Scan oplossing met een groot aantal connectoren en standaard voorzien van extra modules. Deze toepassing is zeer geschikt voor bedrijven die hun documentenworkflows maximaal willen automatiseren.

Nuance® eCopy® PDF Pro Office is een krachtige oplossing om universele PDF-bestanden te maken, te bewerken en automatisch specifieke tekstelementen te markeren. Documenten elektronisch ondertekenen, documentversies automatisch vergelijken, formulieren in PDF-formaat converteren, aanmaken en gegevens importeren wordt hiermee kinderlijk eenvoudig.

Nuance® eCopy® ScanStation™ is een gecombineerde hardware en softwareoplossing in de vorm van een scan- en OCR-terminal die gekoppeld kan worden aan multifunctionals en scanners. De ergonomisch ontworpen bedieningsconsole biedt de mogelijkheid om via een groter touchscreen en een toetsenbord gemakkelijker informatie (zoals metadata) toe te voegen en workflows te programmeren.

Rate this post

Print Friendly