Breukelen, 28 november 2011 – Service Point Nederland centraliseert en vernieuwt op al haar 21 locaties een groot deel van het printerpark met Xerox-apparatuur. Service Point biedt een uitgebreid portfolio voor het professioneel beheren, publiceren en verspreiden van documentgerelateerde informatie en aanverwante dienstverlening met hun divisies voor mail, print en documentmanagement.

In het nieuwe printcentrum in Alphen aan den Rijn wordt een groot deel van de digitale print- en mailopdrachten verwerkt. Hier zijn nieuwe kleurenpersen geplaatst, de iGen4 en twee DocuColors 8002, en voor de zwart-wit opdrachten zijn twee Xerox Nuvera’s 288 geïnstalleerd en twee Xerox 4127 copier/printers. In andere vestigingen in het land staan nu in totaal 24 Xerox 560 digitale kleurenprinters en vijf Xerox 4112 zwart-wit printers.

Algemeen Directeur Service Point Nederland, Ruud Heersping: “Onze markt wordt voor een belangrijk deel gedicteerd door technologische vernieuwingen. Als belangrijke speler in document, print & information management volgen wij deze ontwikkelingen actief en streven naar het continu verbeteren van ons aanbod bij om te voldoen aan de hedendaagse klanteisen. Het nieuwe machinepark draagt hieraan bij. In combinatie met ons online web2print portal (MijnServicePoint) zijn onze klanten ook in de toekomst verzekerd van een duurzame en efficiënte dienstverlening met hoogwaardige print- en mailoplossingen.”

In december verhuist Service Point haar Nederlandse hoofdkantoor en de centrale productie voor digitaliseren van document naar het nieuwe printcentrum. “Een locatie met betere faciliteiten voor logistiek, beveiliging en een ‘lean’ procesvoering. Kort gezegd: een hoofdkantoor met nieuw elan. Ook dit draagt bij aan het continu verbeteren van onze dienstverlening aan onze klanten”, aldus Ruud Heersping.

Rate this post

Print Friendly