Breukelen, 21 oktober 2011 – Jeroen van Druenen, commercieel directeur van Jubels Marketing Communicatie Services, is benoemd tot vice president van de XMPie Users Group. Van Druenen wordt tijdens de Users Group Conference, die van 24-26 oktober plaatsvindt in Miami, officieel aangesteld. Jubels behoort tot de pioniers op het gebied van gepersonaliseerde multi-channel communicatie en is al jaren gebruiker van de XMPie software, die nieuwe vormen van impactvolle en hoog responderende communicatie mede mogelijk maakt. Van Druenen is zelf al 30 jaar actief in deze branche en is na twee jaar boardmember te zijn geweest, gevraagd om vice president van deze User Group te worden.

Van Druenen: “De reden om lid te worden van de XMPie Users Group was vooral kennisdeling. Nu is het doel deze kennisdeling om te zetten in concrete acties naar de markt en grafimediabedrijven, en hun klanten kennis te laten kennis maken met deze eenvoudige manier om persoonlijke communicatie te realiseren.”

Xerox heeft ook een actief wereldwijd netwerk van “Premier Partners”, waar Jubels al tien jaar deel van uitmaakt. Dit Xerox Premier Partner Global Netwerk (XPPGN) is een netwerk met meer dan 800 digitale printbedrijven wereldwijd. Zij zijn in hun regio de absolute koplopers in de digitale drukwerkindustrie door hun unieke combinatie van traditionele en innovatieve marketing dienstverlening. Opdrachtgevers vanuit corporate organisaties of overheidsinstellingen kunnen dankzij dit Premier Partner Netwerk op elke plek in de wereld de meest geschikte specialist vinden voor hun communicatievraagstuk via de speciale XPPGN website: www.xeroxpremierpartners.com.

Jeroen van Druenen is sinds kort ook lid van de Europe Focus Group van dit netwerk. Deze nieuwe Focus Group heeft tot doel om nieuwe innovatieve concepten te vinden om opdrachtgevers nog beter op de hoogte te brengen van de voordelen van het XPPGN netwerk. Tevens om hun in staat te stellen optimaal gebruik te maken van de wereldwijde dienstverlening van het Xerox Premier Partner Global Netwerk. Daarnaast heeft deze XPPGN Focus Group als opdracht om te kijken hoe gezamenlijk met alle leden nog beter kennis en ervaring kan worden gedeeld, om daardoor extra groeikansen voor de aangesloten leden te creëren, door de ontwikkeling van nieuwe innovatieve communicatiediensten.

Rate this post

Print Friendly