Meerssen, 13 oktober 2011 – I.R.I.S. Nederland – gespecialiseerd in Intelligente Documentherkenning (IDR), Enterprise Content Management (ECM) en complexe infrastructuur voor Informatie- en Communicatietechnologie (ICT) – voegt opnieuw twee medewerkers toe aan het team. Daniël Frins is als (pre-sales) technical IDR-consultant verantwoordelijk voor het implementeren van de IDR-oplossingen van I.R.I.S. Xavier Waelkens is aangesteld als Business Development Manager en zal zich gaan inzetten voor de verkoop van IDR- en ECM-oplossingen bij bestaande en nieuwe klanten in Nederland.

Daniël Frins (27) begon zijn loopbaan als IT-beheerder bij een advocatenkantoor. Daar groeide hij verder door naar een juridische functie. “Hoewel de branche mij erg aantrekt, miste ik de techniek”, vertelt Frins. “Daarom heb ik de overstap gemaakt naar mijn eerste keuze: de automatisering.”

In zijn vorige baan als analyst bij Xerox was het zijn taak om de verschillende producten van het bedrijf bij klanten te implementeren. “Die ervaring komt nu goed van pas in mijn werk bij I.R.I.S. Bovendien kan ik me met mijn achtergrond in de advocatuur goed inleven in onze klanten in de juridische branche.”

Xavier Waelkens (39) deed in de loop der jaren veel ervaring op met het vermarkten van communicatiesystemen en ECM-oplossingen. Bij zijn vorige werkgever, Ricoh Nederland, richtte hij zich op de deelgebieden Purchase-to-Pay, Order-to-Cash, documentmanagement en e-Invoicing. “Dat zijn ook de deelgebieden die bij I.R.I.S. in mijn takenpakket zitten”, aldus Waelkens. “Ik kijk ernaar uit mijn ervaring in te zetten voor de oplossingen van I.R.I.S. en verwacht een leuke en succesvolle samenwerking met klanten en collega’s.”

René Beulen, commercieel directeur van I.R.I.S. Nederland: “Om de groei van I.R.I.S. Nederland voort te zetten, is het van belang het team regelmatig uit te breiden met enthousiaste en capabele collega’s. Daniël en Xavier zijn een goede aanwinst. Dankzij de kennis en vaardigheden die zij meebrengen, blijven we in staat onze klanten het hoge niveau van dienstverlening te bieden dat zij van ons gewend zijn.”

Rate this post

Print Friendly