Amsterdam, 6 september 2011 – Adobe Systems Benelux benoemt Derk-Jan Brand (51) tot Managing Director Benelux. In deze functie is Brand verantwoordelijk voor het strategische beleid en de bedrijfsvoering van Adobe in Nederland, België en Luxemburg. Samen met het marketing- en salesteam en strategische Adobe-partners in de Benelux zal Brand zich richten op het verder versterken van de positie van het bedrijf in deze regio.

Brand heeft jarenlange ervaring als manager bij enkele vooraanstaande bedrijven. Voordat hij bij Adobe in dienst trad, was hij Sales Leader Enterprise Content Management Benelux binnen de IBM Software Group. Daarvoor was Brand Country Manager Benelux & Nordics van FileNet, marktleider van software voor het beheren van content en bedrijfsprocessen. Tevens is Brand meerdere jaren werkzaam geweest als Managing Partner van Sales Coaching and Consultancy (SC&C) en werkte hij als Sales Director bij Uniface/Compuware.

Brand brengt veel ervaring en expertise mee naar Adobe die hij kan toepassen in zijn nieuwe uitdaging als Managing Director Benelux. “Adobe’s missie is om klanten te helpen aantrekkelijke content en applicaties te laten creëren, leveren en optimaliseren. Hiermee helpt Adobe klanten om de impact van hun communicatie te verbeteren, hun merk(en) te versterken en een impuls te geven aan hun productiviteit, met als doel meer zakelijk succes. Ik kijk er naar uit om samen met bedrijven, organisaties en partners in gesprek te gaan en hen te helpen alledaagse ervaringen om te zetten in waardevolle en onderscheidende digitale ervaringen.”

Rate this post

Print Friendly