Capelle a/d IJssel, juli 2011 – Veenman ontving de eerste bestelling via de nieuwe webshop Veenmandirect.nl van IRADO te Schiedam. Hiermee is Nederlands grootste onafhankelijke leverancier van afdrukapparatuur en document-managementoplossingen gestart met de online verkoop van kantoorbenodigdheden.

De nieuwe webshop waarop Veenman een zeer breed assortiment aan kantoorartikelen aanbiedt is voor iedereen vrij toegankelijk. Bestaande klanten die inloggen op www.veenmandirect.nl kunnen hun account laten koppelen aan een eigen profiel. Mensen kunnen zelfs met bijvoorbeeld hun Facebook, LinkedIn, of Hyves-profiel op de site inloggen. Bestellingen plaatsen, lijstjes bijhouden van geselecteerde maar nog niet aangekochte producten; alle accountgebonden informatie staat overzichtelijk bij elkaar. Via betaalsysteem iDeal kunnen ook nieuwe klanten en zelfs particulieren kantoorartikelen aankopen en laten bezorgen op de door hen gewenste locatie.

Eric Annema, Algemeen Directeur van Veenman: “Bij de ontwikkeling van onze webshop hebben wij gekozen voor het grootst mogelijke gebruikersgemak, kwaliteit en maximale flexibiliteit. Net zoals dit geldt voor afdruk- en scanapparatuur, maar ook voor de software en ondersteunende diensten die wij leveren. Wij willen onze klanten en de gebruikers zoveel mogelijk zorgen uit handen nemen. Het moet gemakkelijk zijn om bestellingen te plaatsen en zaken geleverd te krijgen. Men moet er blind op kunnen vertrouwen dat dan alles verder goed komt, zonder administratieve rompslomp.” Door zoveel mogelijk handelingen over te nemen die niet tot de core business van klanten behoren, helpt Veenman organisaties tijd en kosten besparen.

De webshop van Veenman is ontwikkeld door RightClick met RightClick Nano. Hiermee maakt Veenman gebruik van de meest moderne technologie op Internetgebied. Integratie met social media, beveiligde betaalmodules, maar ook gemakkelijke zoekfuncties en de mogelijkheid verschillende weergavevormen te kiezen moeten bezoekers van de shop dat gemak bieden. Veenman bewaakt de kwaliteit van alle producten en het logistieke en administratieve proces. Robbert de Bles, Manager Office Supplies bij Veenman: “Wij zijn ongelooflijk trots dat wij als Veenman deze stap hebben kunnen maken. Veenmandirect.nl is een perfecte aanvulling op ons dienstenpakket. En het mooie is dat deze mogelijkheid om zo’n beetje alles te bestellen voor kantoor ideaal is voor zowel kleine bedrijven, als voor middelgrote en grote organisaties.”

Organisaties die meer willen weten over de mogelijkheden om bijvoorbeeld assortimenten op maat aangeboden te krijgen, kunnen contact opnemen via www.Veenmandirect.nl.

Rate this post

Print Friendly