Klanten van DDinformatica zijn tevreden over de geboden producten en dienstverlening. Dat blijkt uit het klanttevredenheidsonderzoek dat DDinformatica gedurende het tweede kwartaal van 2011 heeft gehouden. 97,2 % van de responderende klanten geeft aan (zeer) tevreden te zijn en beoordeelde de algemene prestaties van de softwareleverancier met een gemiddelde van 7,3. Hiermee krijgt DDinformatica een gelijke waardering als in 2010.

Het jaarlijks terugkerende klanttevredenheidsonderzoek geeft DDinformatica inzicht in de kwaliteit van haar dienstverlening en softwareoplossingen en biedt handvatten voor eventuele verbeteringen. Tijdens het onderzoek van 2011, dat is uitgevoerd door TNS en voldoet aan de normen die Microsoft voorschrijft aan haar partners, gaven 110 van de ruim 700 klanten hun mening over de software, de dienstverlening en de organisatie als geheel. DDinformatica is daarbij beoordeeld op 17 disciplines, waaronder de kwaliteit van haar producten, salesproces, support, algemene deskundigheid, de prijs-kwaliteit verhouding en de mate waarin wordt voldaan aan de behoefte van de klant. Voor elk van deze onderdelen werd DDinformatica beoordeeld met een gemiddelde waardering van 7,1 of hoger.

Rate this post

Print Friendly