AMSTERDAM, 13 juni 2011. – Communicatie dat niet opvalt, is weggegooid geld. Het wordt niet gezien, gehoord of gelezen. Niet voor niets is Opvallende Communicatie dan ook het thema van de nieuwe m4, het MKB Marketing Magazine van MultiCopy.

In juni 2011 verschijnt een oplage van 200.000 stuks het achtste nummer van m4. Daarmee is m4 onbetwist het allergrootste marketing-, reclame-, ondernemers- en MKB magazine van Nederland. Ruim 170.000 stuks worden per post verspreid, de overige 30.000 via de 80 MultiCopy bedrijven.

Hoe valt je communicatie op?

In m4 staan tal van tips, adviezen en interessante cases over opvallende communicatie. Experts komen in het blad aan het woord, zoals Paul Römer, de man achter onder meer Big Brother en De Grote Donorshow over opvallende tv. Reclameman Aad Kuijper (Alfred) is de man achter Calvé’s Pietertje waarmee hij de Gouden Loeki won. Hij praat over opvallende reclame. Auteur en adviseur Cor Hospes vertelt hoe je met guerrillamarketing opvallend op de huid van de klant komt. PostNL’s Irma Machielse laat zien hoe direct mail opvallender gemaakt kan worden. Dries Roelvink vertelt hoe hij een opvallend sterk artiestenmerk is geworden en gebleven. En natuurlijk leest u over de opvallende oplossingen van MultiCopy.

m4 helpt de diensten van MultiCopy | The Communication Company bekend te maken bij de doelgroepen. Dat dit werkt wordt onderstreept doordat MultiCopy het enige grafische bedrijf is dat in Management Team hoog staat in de Top 500 van bedrijven met het sterkste imago.

m4 nummer 8 is – net als de vorige nummers – gratis verkrijgbaar bij MultiCopy vanaf 15 juni 2011.

Rate this post

Print Friendly