Bunnik, 6 juni 2011 – Document Dialog heeft Ben Rooth (52) aangesteld als Senior Business Consultant. Ben heeft hiervoor diverse ICT-gerelateerde functies vervuld en detacheringsopdrachten uitgevoerd binnen de overheid, de financiële sector en het bedrijfsleven. Hij heeft veel ervaring met het analyseren, (her)ontwerpen en implementeren van (documentgerelateerde) processen en systemen. Als Business Consultant voert Ben opdrachten uit op gebied van business process management, business-analyse en verandermanagement. Dit doet hij in de rol van (interim) manager, in een coördinerende of uitvoerende rol in projecten, als adviseur of als coach.

Ben gaat zich bij Document Dialog vooral bezighouden met het opbouwen en verder uitbouwen van consultancy-activiteiten in combinatie met het uitvoeren van adviesopdrachten.

“De uitdaging is om als Business Consultant samen met de Solution Specialisten van Document Dialog klanten binnen de Nederlandse markt met onze totaaloplossingen en integrale aanpak te helpen om slimmer om te gaan met documenten. Ik kan voor onze klanten een uitstekende vertaling maken van de businessbehoeften – en daaraan gerelateerde informatie-, communicatiestromen en werkprocessen – naar de meest praktische oplossingen”, aldus Ben Rooth.

“Optimale bedrijfsprocessen, waarin (steeds vaker: digitale) documenten bewerkt, verwerkt en geproduceerd worden, vormen de kapstok voor succes in organisaties. Als onderdeel hiervan leidt het digitaliseren van documentstromen tot kostenbesparingen (efficiency) en verbetering van de klantbeleving (effectiviteit). Ik help onze klanten graag om dit te realiseren”, aldus Ben.

Over Document Dialog

Slimmer omgaan met documenten – dit leidt tot kostenbesparingen en hogere klanttevredenheid. Als solution provider richten wij ons op de complete procesketen: documenten ontvangen en verwerken, archiveren en beheren, aanmaken en verzenden. Oftewel input management, document management en output management. Onze totaaloplossingen zorgen ervoor dat de processen efficiënt ingericht worden, de klantcommunicatie effectief is en volgens de regels en wetten verloopt. En daarbij maakt het niet uit of het om papieren of om elektronische documenten gaat. Wij laten ons niet leiden door de mogelijkheden of onmogelijkheden van producten, maar gebruiken onze kennis en ervaring om producten en processen optimaal op elkaar aan te laten sluiten. Document Dialog biedt totaaloplossingen: van advies tot aan de uiteindelijke oplossing en van implementatie tot aan support en/of eventueel het beheer. Het hoofdkantoor is in Bunnik, Nederland. Daarnaast is er ook een vestiging in Heverlee (België).

Rate this post

Print Friendly