Het beheren van dossiers, de realisatie van factuurscanning, workflow automatisering en geavanceerde documentgeneratie, of gewoon effectief samenwerken aan documenten, de net geïntroduceerde versie 4.1 van O3Spaces Workplace biedt organisaties wederom meer mogelijkheden en meer vrijheid.

O3Spaces Workplace 4.1 is Collaborative ECM: uitgebreid documentbeheer, samenwerken en workflow management. Workplace 4.1 is de ideale oplossing om ‘het nieuwe werken’ te faciliteren. O3Spaces biedt een zaaksysteem, dossiers en documentoplossingen zoals factuurscanning en contractbeheer in een modern en gebruiksvriendelijk systeem. Geheel afgestemd op de wensen vanuit de organisatie en volledig geïntegreerd in de bestaande IT infrastructuur kunnen specifieke modulaire oplossingen worden toegevoegd.

“De mogelijkheid om onze oplossingen naadloos te integreren in de bestaande IT infrastructuur van de klant is de sleutel tot een snelle ROI. Met onze op Open Standaarden gebaseerde API’s kunnen we daarnaast snel en effectief ‘composite content applications’ creëren met applicaties zoals sugarCRM, Salesforce, Drupal, WordPress ,SAP, Microsoft Dynamics, Google Apps of Zimbra. Hierdoor worden eerdere software investeringen niet te niet gedaan, maar wordt hun reikwijdte juist vergroot.”, aldus O3Spaces directeur Rob Mentink.

O3Spaces Workplace 4.1 is beschikbaar in drie commerciële varianten. De Workgroup Editie is een out-of-the-box oplossing voor documentbeheer en samenwerken voor het MKB, afdelingen, en werkgroepen. De Enterprise Editie is de uitgebreide ECM oplossing voor klanten die een moderne flexibele oplossing zoeken voor documentbeheer en de effectieve ondersteuning van processen. Bovengenoemde edities zijn beschikbaar als software die op uw eigen servers geïnstalleerd wordt. De O3Spaces Cloud Editie biedt het volledige spectrum aan functionaliteit van de Workgroup en Enterprise Edities als een Software as a Service (SaaS) oplossing.

Rate this post

Print Friendly