Breukelen, 5 april 2011 – Affiliated Computer Services (ACS), a Xerox Company (NYSE: XRX), kondigt aan dat de overname van Unamic/HCN, de grootste onafhankelijke dienstverlener op het gebied van customer care activiteiten in de Benelux, is afgerond.

ACS kondigde op 21 februari de overname van Unamic/HCN aan om daarmee haar wereldwijde dienstverlening op het gebied van customer care uit te breiden. Dit wordt mogelijk door de lokale ervaring van Unamic/HCN in gebieden als West-Europa, Turkije en Suriname aan het portfolio toe te voegen.

“De opdrachtgevers van Unamic/HCN zullen de voordelen van de uitgebreide Business Process Outsourcing dienstverlening die ACS biedt binnen de diverse regio’s snel ervaren”, aldus Chris Tranquill, Group President van ACS business processing solutions group. “Deze overname maakt het mogelijk voor ACS om haar klanten onmiddellijk te voorzien van innovatieve kennis en ervaring binnen de Europese customer care sector.”

De ervaring van Unamic/HCN met talen als Nederlands, Frans, Vlaams en Turks zal bijdragen aan het uitgebreide taalaanbod van ACS. ACS biedt momenteel customer care dienstverlening in 20 talen vanuit 140 locaties wereldwijd. Het bedrijf heeft 38.000 customer care medewerkers die meer dan 1,6 miljoen telefoongesprekken per dag voeren voor hun klanten.

Rate this post

Print Friendly