In het communicatievak hebben marketeers veel te maken met verschillende partijen. Een centraal punt is veelal het reclamebureau. Een onmisbaar onderdeel in de professionele communicatie van bedrijven. Marvia is een centraal communicatieplatform, waar de marketeer zelf het beheer en de controle over zijn communicatie uitingen heeft.

Marvia is een online tool om de inhoud van reeds ontworpen uitingen te beheren, net als dat nu gebeurt via een cms voor een website. Door het gebruik van dergelijke online tools hoeft de marketeer niet meer voor iedere dtp-wijziging terug naar zijn reclamebureau. Hiermee spelen wij in op een groeiende behoefte bij bedrijven naar tools om hun merk te beheren en controle te krijgen over een actuele boodschap in print.

Wij geloven dat creatieven er zijn om te creëren en niet om eindeloos dezelfde eenvoudige dtp-wijzigingen door te voeren. Voor emailnieuwsbrieven en websites zijn er reeds goede beheertools aanwezig. Wij brengen deze mogelijkheden nu naar print. Bureaus en drukkerijen die naar de toekomst kijken, zullen deze trend inzien en hiervan profiteren. Denk vanuit je klant en bied hen nieuwe mogelijkheden. Door partner te worden heb je direct een nieuw verdienmodel. Wij bieden partners namelijk een aanzienlijke korting op onze pakketten, waardoor er een marge ontstaat voor het aanbieden aan jouw klanten.

Loek Dingerdis, Directeur Dekave mediagroep,

“Marvia maakt een logisch onderdeel uit van onze dienstverlening, omdat je de klant hiermee optimaal kunt bedienen. ”

Cora Leonard, Directrice Leonard, één van onze huidige partners:

“De Marvia oplossing past voor Leonard als een “jas”. Bij de ontwikkelingen binnen de Leonard Organisatie zijn we steeds gefocust op nieuwe mogelijkheden in de markt. Marvia is absoluut een eigentijdse oplossing als het gaat om documentenbeheer en kostenbesparing; wij brengen deze mogelijkheid dus graag onder de aandacht bij relaties en prospects. Relaties van Leonard, welke inmiddels met de module werken, zijn razend enthousiast.”

Jons Janssens, Directeur Marvia:

“Marketeers hebben te maken met verschillende partijen binnen het communicatie proces. Ieder met een eigen expertise. Wij geloven in samenwerking en dat iedereen moet doen waar hij of zij goed in is. Daarom richten wij ons op het bouwen van gebruiksvriendelijke software. Voor al het andere werken wij samen met experts op het gebied van drukwerk, concept, creatie, vormgeving, media, fulfillment en technische integraties.”

Meer weten: klik op deze link voor het Marvia Partnerprogramma

Rate this post

Print Friendly