Driebergen, 7 maart 2011 – Strategy Partners Nederland, een innovatieve marktresearch- en strategieadviesorganisatie voor specifieke Document en Content Management-gerelateerde segmenten van de IT-markt, heeft net als voorgaande jaren een rapport geschreven. Deze keer is de titel: ‘Innovation in Content Capture and Process Management’. De basis voor het rapport is de ervaring die Strategy Partners heeft met dit onderwerp, aangevuld met een aantal gesprekken met organisaties in verschillende branches en de resultaten van een online enquête. Geïnteresseerden kunnen het rapport bestellen via de website van Strategy Partners.

Strategy Partners schreef het rapport om organisaties te helpen bij de eerste stappen in het opzetten van een Content Capture- en Process Management-strategie en te beoordelen welke innovatiemogelijkheden voor de betreffende organisatie relevant zijn. Het rapport gaat in op de mogelijkheden van een op geautomatiseerde manier vastleggen en herkennen van documenten en het extraheren en distribueren van informatie uit het document. Verder is een groot aantal vragen opgenomen. “Door deze vragen te stellen, kan een organisatie zelf achterhalen waar het zich bevindt in het innovatieproces en wat praktisch gezien mogelijk is,” aldus Hans Kaashoek, managing partner van Strategy Partners Nederland.

Bovendien bevat het rapport zeven profielen met selectiematrices van deze leveranciers: ABBYY, Kofax, Medium, Nuance, Readsoft, Ricoh en NSi – DTEC. Daarmee kunnen organisaties gemakkelijk een shortlist maken van mogelijke oplossingen.

Het rapport is bedoeld voor IT-professionals, zoals IT Managers, Corporate Services Managers, Operations Managers, Facility Managers, Capture Management-leveranciers, Outsourcing dienstverleners, systeemintegratiespecialisten, en commerciële scanorganisaties. Alle geïnteresseerden kunnen het Engelstalige rapport via de website van Strategy Partners bestellen voor €75.

Rate this post

Print Friendly