Eindhoven, 17 januari 2011 —- Om de professionaliteit van zijn dienstverlening te benadrukken, heeft euroscript Delt Netherlands zijn kwaliteitsmanagementsysteem laten certificeren volgens de meest recente ISO 9001:2008 norm. Door het behalen van het ISO 9001: 2008-certificaat heeft euroscipt Delt aangetoond te streven naar continue kwaliteitsverbetering en te focussen op klanttevredenheid.

René Blanken, Managing Director van euroscript Delt Netherlands:

“Steeds meer klanten verwachten of eisen van hun leveranciers een aantoonbare garantie van de kwaliteit in de vorm van een gecertificeerd Kwaliteitsmanagementsysteem. Het doel van onze ISO 9001:2008-certificering is dan ook het leveren van diensten en/of producten die aantoonbaar voldoen aan de verwachtingen van onze klanten.”

De toekenning van de ISO 9001:2008 certificering is voor euroscript Delt Netherlands de bekroning op de kwaliteit van zijn dienstverlening. Het is een signaal naar de klanten dat het bedrijf gestructureerd aan het werk is om de kwaliteit van zijn organisatie en medewerkers te bewaken en naar een nog hoger niveau te tillen. Daarbij staan de wensen en verwachtingen van de klant altijd centraal. Voor euroscript Delt Netherlands is de certificering voor ISO 9001:2008 dan ook een stimulans om kritisch te blijven kijken naar zijn werkprocessen en te blijven zoeken naar mogelijkheden om het nog beter te doen.

ISO-certificering is een kwaliteitsmanagementsysteem dat wereldwijde normen voor kwaliteitsborging vastlegt en moet worden verricht door een derde partij.

Over euroscript

euroscript International is marktleider op het gebied van totaaloplossingen voor CLM (Content Lifecycle Management). De euroscript-bedrijven bieden hun klanten totaaloplossingen voor het ontwerpen, ontwikkelen en inzetten van content management systemen in alle soorten en maten. Dankzij de deskundigheid van de medewerkers in de groep op de gebieden van consultancy, systeemintegratie, taaldiensten en content- en documentbeheer, is euroscript in staat bedrijven over de hele wereld te ondersteunen hun content efficiënter te beheren.

Met vestigingen in meer dan 14 landen, verspreid over 4 continenten, bedient euroscript klanten in uiteenlopende sectoren, zoals de overheidssector, ruimtevaart, defensie en vervoer, industrie, financiële dienstverlening en de sector energie en milieu.

Rate this post

Print Friendly