AMSTERDAM, 6 december 2010. – In december verschijnt het (inmiddels) zevende nummer van MultiCopy’s m4 dat helemaal in het teken staat van duurzaam en verantwoord communiceren. Met een oplage van 200.000 stuks is m4 onbetwist het grootste marketing- en communicatiemagazine voor het MKB.

Duurzaam

In m4 staan onder meer interviews met duurzaamheid communicatie-experts over het bouwen van onderscheidende imago’s op MVO, met ethiekprofessor Jeurissen over de risico’s van greenwashing, artikelen en reportages over de kracht van saamhorigheid, over het Grote Gulle Geven van Amerikaanse (en Nederlandse) miljardairs zoals Gates en Van den Ende, en een verrassend interview met twee ondernemers in New Orleans over saamhorigheid na orkaan Katrina en natuurlijk veel tips en adviezen. Ook de columns van Adjiedj Bakas en deurwaarder Toonen over Maatschappelijk Verantwoord Incasseren ontbreken niet.

Elke uitgave van m4 staat in het teken van een communicatieonderwerp. MultiCopy positioneert zich ook steeds sterker als MultiCopy | The Communication Company. Inmiddels ondersteunen 80 MultiCopy bedrijven al zo’n 50.000 zakelijke klanten en organisaties in hun communicatie.

Ook op iPad

MultiCopy’s m4 komt voor kerstmis 2010 ook als iPad applicatie. Via de AppStore kan de gratis App worden gedownload. Het geeft aan dat MultiCopy ook steeds meer op het cross mediale terrein actief gaat worden.

In m4 staat ook een speciale lezersaanbieding om met 25% korting deel te nemen aan een unieke clinic over duurzame communicatie. Dit in samenwerking met het gerenommeerde MVO communicatiebureau b-open.

Rate this post

Print Friendly