Lichtenvoorde– 2 november 2010 – DiMS! organizing print, wereldwijd marktleider in MIS/ERP-systemen voor de drukkerij- en verpakkingsindustrie, heeft een verbeterde Helpdesk-omgeving geïntroduceerd, zodat zij klanten 24 uur per dag, 7 dagen per week een bron aan informatie en assistentie kunnen bieden die al hun serviceaanvragen registreert en beheert. Zodra een klant live is met de DiMS! software, is de DiMS! Helpdesk voor hen beschikbaar. Deze wereldwijde after-sales ondersteuning verzekert dat het DiMS!-systeem volledig tot zijn recht komt – zo worden de systeemmogelijkheden volledig benut, de kans op stilstand tot het minimum beperkt en de klanttevredenheid verhoogd.

Directe respons & klantoriëntatie

Om hun serviceverzoeken te communiceren, kunnen klanten met de Helpdesk e-mailen of bellen. Voor productiebedreigende kwesties is er een 24/7 hulplijn. Zoals Gerard Marneth, CEO van DiMS! organizing print het omschrijft: “Wij geloven in een persoonlijke relatie met onze klanten. Zij moeten altijd kunnen vertrouwen op hun volledig geïntegreerde, bedrijfskritische MIS-software. De investering in een kwalitatief hoogwaardige Helpdesk, met een brede kennis en ervaring en korte responstijden, speelt een centrale rol in het bieden van superieure productiviteit en klanttevredenheid.”

Categorieën & controlemogelijkheden

De DiMS! Helpdesk functioneert als een centraal aanspreekpunt dat via een traceringsysteem alle DiMS! softwaregerelateerde serviceverzoeken beheert. In overeenstemming met het urgentieniveau, worden alle inkomende verzoeken toegekend aan één van de volgende vier categorieën: productiebedreigende kwesties (I), zaken die in een toekomstige release worden opgelost (II), algemene aanvragen voor assistentie (III), en verzoeken die eerst grondig moeten worden geanalyseerd vooraleer ze worden opgelost (IV). Afhankelijk van de aard van de call, worden de verzoeken opgepikt door interne Software Engineers of DiMS! Consultants. Maandelijks creëert de DiMS! Helpdeskfunctionaliteit klantspecifieke overzichtsrapporten die gebruikers een controlemiddel en daarmee de gewenste transparantie bieden.

Eenvoudige integratie & professionele nazorg

DiMS! MIS/ERP-software is ontwikkeld om complexe bedrijfsprocessen te automatiseren en de workflow van drukkerijen en verpakkingsbedrijven over alle marktsegmenten te optimaliseren. Door zijn flexibele architectuur kan het systeem snel en eenvoudig worden geïntegreerd met de bestaande bedrijfsprocessen, waardoor het resultaat op de investering wordt gegarandeerd. Daarnaast worden alle softwareontwikkelingen en -support door eigen, volledig opgeleide professionals uitgevoerd, waardoor kunnen beschikken over de belangrijkste bedrijfskritische workflow-oplossingen. Zoals Johan Kemp, Group Information Systems Analyst bij Paarl Media, bevestigt: “DiMS! slaagt erin service op hoog niveau te bieden – vaak zelfs onder druk van deadlines. Alle kwesties worden meteen vastgelegd en er wordt direct op gereageerd door technisch zeer bekwame experts. We kunnen erop vertrouwen dat ze altijd de tijd en resource steken in het oplossen van urgente problemen, zodat al onze vestigingen er zeker van zijn dat ze altijd kunnen vertrouwen op de stabiliteit van hun MIS-software.”



Rate this post

Print Friendly