BCT, leverancier van enterprise content management en document management systemen, heeft een nieuwe website. De nieuwe website (www.bct.nl) heeft niet alleen een nieuwe eigentijdse vormgeving, maar geeft ook een uitgebreid overzicht van producten en diensten geordend per branche. Zo ontstaat een compleet beeld van de mogelijkheden en voordelen van het document management systeem Corsa en de automatisering van werkprocessen. Daarnaast biedt de site de mogelijkheid om een groot aantal productbrochures en cases te downloaden. Voor bestaande klanten geeft de site ook toegang tot de service portal.

“Onze website is compleet veranderd”, zegt Marc Charlier, manager corporate communications van BCT. “Niet alleen de look & feel van de site is ingrijpend aangepast, maar ook de structuur en de content. Door een logischer opbouw is die content veel gemakkelijker vindbaar en toegankelijk. Zowel voor bestaande klanten als voor prospects. De content wordt heel gestructureerd aangeboden met ingangen op de verschillende oplossingen en per branche. Daardoor krijgt de bezoeker een prima beeld van de mogelijkheden en voordelen van oplossingen voor document management en workflow management, maar ook van specifieke oplossingen voor bijvoorbeeld factuurverwerking, contractbeheer, digitale personeelsdossiers, het zakenmagazijn en specifieke branchegerichte oplossingen voor de overheid, de zorg en het onderwijs. De cases, die gedownload kunnen worden, geven een goed inzicht in de voordelen van dergelijke oplossingen in de praktijk.”

Voor BCT wordt de site een steeds belangrijker medium om met klanten en prospects te communiceren. Daarom is veel aandacht besteed aan het interactieve vermogen van de site. De site geeft bijvoorbeeld toegang tot het servicegedeelte, waar productbeschrijvingen en informatie over nieuwe release en updates te vinden zijn. Later worden daar ook handleidingen aan toegevoegd. Ook kan via de serviceportal contact gelegd worden met de helpdesk en de afdeling voor remote support. Het klantengedeelte zal op termijn verder uitgebreid worden met bijvoorbeeld interactieve formulieren voor de aanmelding van evenementen, workshops en trainingen. Op korte termijn zullen ook social media met de site worden geïntegreerd, waarmee BCT de markt informeert over de laatste ontwikkelingen en actuele thema’s.

Rate this post

Print Friendly