De Vergeb, de Vereniging Gebruikers Administratieve Software, organiseert in samenwerking met BCT op dinsdag 16 november in het Triavium te Nijmegen de jaarlijkse Vergeb Ledendag. De dag is bedoeld voor overheden, instellingen en bedrijven, die gebruik maken van het document management platform Corsa van BCT, waarmee tal van werkprocessen ondersteund kunnen worden.

Het programma bestaat ook dit jaar weer uit een aantal interessante onderdelen. Zoals gewoonlijk opent BCT de dag met een overzicht van trends, nieuwe ontwikkelingen en klanten. Daarna gaat Christian van der Ven, coördinator studiezaal bij het Brabants Historisch Informatie Centrum in op de gevolgen van Web 2.0 voor de digitale informatievoorziening.

Na de lunch zijn drie series van drie workshops gepland. Tijdens deze workshops is er aandacht voor nieuwe ontwikkelingen in de BCT-oplossingen en voor aanpalende oplossingen zoals een e-learning module, maar vooral ook voor de toepassing van Corsa in de praktijk. Aan de orde komen cases van de gemeente Overbetuwe, van de gemeente Ede en van het Erasmus Medisch Centrum in Rotterdam met toepassingen als zaaksgewijs werken, e-invoicing en ondersteuning van HRM-processen. Ook zijn enkele nuttige presentaties over bijvoorbeeld de noodzaak van goed recordmanagement en over de gevolgen van social media voor het informatiemanagement ingepland.

Op de informatiemarkt staan diverse partners van BCT, die informatie en demo’s geven over branche- en bedrijfsspecifieke toepassingen van Corsa.

Leden van de Vergeb kunnen zich per e-mail (secretaris@vergeb.nl) voor de Ledendag aanmelden.

Rate this post

Print Friendly