De tijd staat nooit stil. Op het gebied van klantcontact is zoveel innovatie, dat het product van vandaag morgen alweer achterhaald is. Van schrijven, naar typen, tot digitalisering, nooit veranderde er in korte tijd zoveel. De eerste editie van Document Creation & Output Management was een groot succes, daarom vindt op dinsdag 16 november de tweede editie plaats in de Intres in Hoevelaken.

Gratis congres

Document creatie en output management lopen als een rode draad door het congresprogramma. Hoe kunt u uw klant beter bereiken? Is de input van uw klant (nog) belangrijk? Hoe beleeft uw klant de output? Hoe kunnen de kosten worden gereduceerd? Wat is de toekomst van documentcreatie en outputmanagement? Tijdens het congres krijgt u antwoord op deze vragen en meer.

Klant & Relatie

U hoort praktijkcases van onder andere Rabobank, Roche en het UWV. Deze cases geven u onder andere inzicht in hoe output management het logistieke proces versterkt en keuze-vrijheid binnen documentgeneratie en communicatie. Daarnaast komen experts aan het woord over de invloed van output management op de klantrelatie van organisatie.

Inschrijven

Bent u binnen uw organisatie verantwoordelijk voor, of betrokken bij klantcontacten, document creatie en/of output management? Dan nodigt Heliview u van harte uit om het congres gratis te bezoeken. Kijk op de http://Heliview/Conferences voor meer informatie en schrijf u in.

Rate this post

Print Friendly