Begin dit jaar heeft Nic. Oud Direct Mail haar positie in de branche digitaal printen versterkt door de overname van Favourite Mail. Dit blijkt voor Nic. Oud een gouden greep in de bedrijfstak; het digitaal personaliseren van DM communicatie is een groeiende divisie. Om alle printopdrachten uit te voeren heeft Nic. Oud afgelopen maand een tweede Xerox iGen4 Digital Press XL aangeschaft.

Met de tweede iGen4 heeft Nic. Oud haar capaciteit in full colour printen verdubbeld. Het printresultaat is nagenoeg vergelijkbaar met een afdruk in offset. Echter de communicatie biedt meerwaarde omdat deze 1 op 1 is afgestemd op de ontvanger door het inprinten van persoonlijke data en beeld.

Patrick Oud, directeur Nic. Oud: “De aanschaf van de tweede machine was noodzakelijk en we zien deze investering direct terug doordat we beter aan de vraag van onze klanten kunnen voldoen. Naast het printen van een “eenvoudige” brief realiseren wij nog efficiënter complexe printproducties en transactiecommunicatie. Denk hierbij aan een breed scala van persoonlijke en creatieve DM concepten en financiële of contractuele overzichten. Ons creatief label Favourite Mail helpt onze klant en prospect snel op weg met geslaagde DM communicatie producten.”

Naast de verdubbeling van haar productiecapaciteit verhoogt Nic. Oud met de plaatsing van de tweede iGen4 haar betrouwbaarheid doordat de machines onderling uitwisselbaar zijn in kwaliteit en fungeren als elkaars back-up.

Nic. Oud Direct Mail uit Heerhugowaard is, naast marktleider op het gebied van sealen, nu ook een kwalitatieve speler op de markt van variabele DM communicatie. Nic. Oud is uitgegroeid tot een fullservice DM-organisatie en verzorgt alles op het gebied van Direct Mail; printen, couverteren, sealen, porto-advies/besparing en fulfilment voor DM & webwinkels. Met zo’n 150 vaste medewerkers en een productiehal van 20.000 m² is het één van de grootste DM-bedrijven in de Benelux.

Rate this post

Print Friendly