DocumentLifeCycle – mail – print – ecm – Grip op informatie

Geen enkele organisatie kan communiceren met medewerkers, klanten en leveranciers zonder informatie uit te wisselen. Wie grip heeft op zijn informatieprocessen, communiceert het meest effectief en efficiënt. Dat klinkt logisch en vanzelfsprekend. Toch is het beheer van informatie binnen organisaties vaak versnipperd. Marketing gaat over de klant. Inkoop over de leveranciers. HR over de medewerkers. Finance over de facturen en de fiscus. Sales over de offertes en de contracten.

En dan hebben we het nog niet eens over huisstijl, website en het callcenter. En hoewel het voor velen overduidelijk is dat marketing, sales, inkoop en finance met elkaar samenhangen, is de bijbehorende informatie-uitwisseling niet vanzelfsprekend samenhangend ingericht.

DLC 2010 brengt de verschillende disciplines binnen de document industrie samen. Dit evenement presenteert de top op het gebied van Mail, Print en ECM. In een boeiende combinatie van visie en praktijk. Zodat die samenhang tot zijn recht kan komen. Want, steeds dragen documenten informatie.

Documenten vervangen de persoonlijke ontmoeting, bij voorkeur zonder onpersoonlijk te worden. Zij doen dat digitaal, hybride en/of op papier. Plenair brengt DLC 2010 visie en nieuws. De praktijk is te vinden in de parallelsessies.

Bekijk het volledige programma op www.documentlifecycle.nl

Rate this post

Print Friendly