Nijmegen, 11 juni 2010 – Aia Software maakt bekend dat stichting Telecom- en Internetgebruikers Nederland (sTN) voor het ITP Document Platform heeft gekozen om de communicatie richting prospects en relaties te optimaliseren. sTN behartigt de belangen van de leden van brancheorganisaties, die profiteren van de verschillende raam- of voordeelcontracten telecommunicatie, die sTN namens de brancheorganisaties afsluit met telecom operators. Het gaat om offertes op maat, voorstellen voor het verlengen van bestaande contracten, maar ook de schriftelijke bevestiging van contacten met de telefonische helpdesk. Om het schriftelijke communicatieproces te optimaliseren zocht sTN naar een oplossing die gekoppeld moest worden aan Microsoft Dynamics CRM en die met meerdere labels en met voorwaardelijke teksten kan werken. Met het ITP Document Platform, dat momenteel wordt geïmplementeerd, kunnen de medewerkers van sTN straks alle correspondentie direct vanuit het CRM-systeem genereren, terwijl alle klantgegevens op één plek worden opgeslagen.

sTN heeft begin dit jaar gekozen voor Microsoft Dynamics CRM en had behoefte aan een aanvullende, gekoppelde correspondentie-oplossing. In ITP wordt nu een centraal beheerde tekstblokken bibliotheek ingericht en worden de huisstijl en communicatieregels van de verschillende brancheorganisaties vastgelegd. Door de koppeling met het CRM-systeem kunnen de klantinformatie en gegevens over lopende telefoonabonnementen direct worden opgenomen in de correspondentie. De medewerkers bepalen bij het opstellen van correspondentie zelf welke tekstblokken van toepassing zijn.

“Communicatie is maatwerk, maar maatwerk hoeft geen monnikenwerk te zijn”, aldus Joost Storimans, manager ICT bij sTN. “Dit betekent dat je medewerkers zoveel mogelijk middelen moet bieden om gepersonaliseerde correspondentie zo efficiënt mogelijk op te stellen. Door de koppeling tussen Microsoft Dynamics CRM en het ITP Document Platform maken wij een behoorlijke stap vooruit. Aan de ene kant kunnen we de tekstblokken, communicatieregels en –stijlen vastleggen in ITP, wat enorm veel tijd bespaart, en aan de andere kant kunnen we onze correspondentie personaliseren. Zo bereiken we een consistente en persoonlijke communicatie richting de klant en besparen we bovendien tijd en dus geld.”

Rate this post

Print Friendly