Pondres heeft voor de tweede keer op rij een Xerox Best-of-the-Best Award gewonnen. ‘Het komt niet vaak voor dat een Xerox Premier Partner twee keer achter elkaar zo’n award wint’, zegt Gert-Jan ten Klei, algemeen directeur bij Pondres. ‘Xerox organiseert deze competitie jaarlijks binnen haar wereldwijde netwerk van Premier Partners. Dit jaar kwamen er uit 30 landen meer dan 400 inzendingen. Pondres is met haar case voor persoonlijke pensioenberichten van Syntrus Achmea winnaar in de categorie Transpromo. De in gezamenlijkheid ontwikkelde printoplossing gooide de hoogste ogen, omdat het Syntrus Achmea, een overkoepeling van verschillende pensioenfondsen, enorme kosten bespaarde. De complexiteit is dat ieder fonds z’n eigen klantcommunicatie in eigen huisstijl met eigen documenten voert. Op deze wijze produceren wij jaarlijks meer dan 1.500.000 pensioenberichten van 150 pensioenfondsen.’

In 2009 won Pondres dezelfde award in de categorie Direct Marketing met de ingezonden case voor Hallmark. Voor deze klant produceert het Tilburgse bedrijf dagelijks kaarten, die de consument via het internet zelf kan maken en laten verzenden. De toekenning voor deze Xerox Award is mede vanwege de inzet van diverse printers uit het gamma van Xerox, waarbij vooral gebruik gemaakt wordt van de Xerox iGen4 full color printer, waarvan Pondres er vijf in bedrijf heeft. Voorts is de case beoordeeld op het serviceniveau van 99,9% op juistheid, tijdigheid en volledigheid. Dat heeft, naast het kostenvoordeel, de doorslag gegeven en Pondres voor de tweede keer een felbegeerde Xerox Best-of-the-Best Award opgeleverd.

Over Pondres

Pondres is actief in het speelveld van de 1-op-1 marketingcommunicatie en richt zich op Dialoogmarketing, E-fulfilment en Documentmanagement, Print & Mail. Het bedrijf behoort tot de top in Nederland en is gevestigd in Tilburg. Pondres heeft 180 medewerkers en schakelt daarnaast ruim 100 freelancers in

Rate this post

Print Friendly