Budel, 3 juni 2010. Grafimedia bedrijf De Budelse scoort het winnende doelpunt met hun WK kalender en neemt de prestigieuze Best-of-the Best Award van Xerox in ontvangst. Xerox organiseert jaarlijks een wedstrijd onder haar wereldwijde netwerk van Premier Partners. Met deze wedstrijd geeft Xerox haar Premier Partners de kans om elkaar hun beste (en omzetverhogende) printwerk te laten zien. Uit meer dan 17 landen zijn inzendingen ontvangen en door de jury beoordeeld op kwaliteit, omzetresultaten en het gebruik van Xerox technologie in de volgende categorieën: boeken, brochures, digitaal en offset, direct marketing, fotopublishing en transpromo. Er zijn drie winnaars per categorie. De Budelse heeft deze Award ook al in 2008 gewonnen.

De Budelse had een applicatie ingestuurd gericht op het WK 2010, waarmee zij hun digitale printmogelijkheden wilden laten zien, die tevens meer verkoop voor digitaal drukwerk zou genereren. Met de 2010 FIFA World Cup voor ogen die 11 juni 2010 begint, besloot het bedrijf aan te haken aan de opwinding rond dit wereldwijde evenement. Om dit te bereiken ontwierp De Budelse een persoonlijke kalender die de WK voetbalsupporters kunnen gebruiken om de voortgang van hun team en de scores bij te houden.

Voor de zakelijke markt bevat de kalender het logo en de bedrijfsnaam van de kopers met extra invulveld voor de naam van de medewerkers. De Budelse maakt gebruik van Xerox XMPie ® voor de variabele componenten. De afgewerkte aanvraag wordt geproduceerd met de Xerox iGen4 ® ® Digital Press met gebruik van duurzaam sulfaat 350 g/m2 karton om ervoor te zorgen dat de kalender alle World Cup wedstrijden zal overleven. De kalender is ook te bestellen voor individuele kopers via www.personalgifts.nl.

De Budelse verwachte 30.000 kalenders te kunnen printen. Bovendien heeft De Budelse gebruik gemaakt van een workflowproces om soortgelijke toepassingen uit te breiden tot de business-to-business markt zodra de WK voorbij is.

Naast de WK kalender introduceert De Budelse nog een nieuwe toepassing op gepersonaliseerd drukwerk: Gepersonaliseerde ringbanden, schrijfmappen en opbergdozen

Gepatenteerde innovatie met Xerox XMPie ™

De Budelse richt zich met dit product op zowel de consumenten als de zakelijke markt. Bedrijven en organisaties kunnen de ringbanden, schrijfmappen en opbergdozen stylen met hun eigen identiteit / bedrijfsafdelingsniveau en ze vervolgens een persoonlijk karakter geven door ze te personaliseren. De zakelijke omgeving kent vele toepassingen van deze inmiddels gepatenteerde noviteit, omdat de producten in de eigen huisstijl, op bijvoorbeeld cursusniveau, per beurs of event vermeld kan worden en tevens op persoonsnaam. Dit is dus interessant voor beursorganisaties, educatieve instellingen, marketingafdelingen, etc. Deze mappen zijn leverbaar met de standaard ringmechanieken in de 2, 4 of 23 rings uitvoering. De inhoud van het mechaniek kan naar wens worden aangepast. Door gebruik te maken van natuurlijke materiaal hebben deze een geheel eigen uitstraling. Zie www.personalmedia.nl voor de consumentenmarkt. Voor de zakelijke markt kan u contact opnemen met De Budelse b.v. www.debudelse.nl

De Budelse was al bekend van de gepersonaliseerde boekjes van Nijntje, Dikkie Dik, Sesamstraat etc die te bestellen zijn via www.personalgifts.nl .


Rate this post

Print Friendly