ROCHESTER, New York, 25 mei – Eastman Kodak Company kondigde vandaag aan dat Jeffrey W. Hayzlett ontslag neemt als Chief Marketing Officer, met ingang van 28 mei, om zich aan persoonlijke projecten te wijden.

Na afloop van zijn mandaat als CMO zal Hayzlett overgangsservices aan Kodak verlenen tot eind augustus. Tegelijkertijd zal het bedrijf de rol en structuur van de functie van Chief Marketing Officer aanpassen om optimaal te beantwoorden aan de behoeften van de groeistrategieën van Kodak.

Hayzlett, 49 jaar, vervoegde Kodak in april 2006 als Chief Marketing Officer en Vice President van de Graphic Communications Group van het bedrijf. Hij werd Chief Business Development Officer in september 2007 en de Board of Directors van het bedrijf verkoos hem als Corporate Vice President in oktober 2007. In januari 2009 werd Hayzlett Chief Marketing Officer van het bedrijf. Hij rapporteerde in die functie aan President en Chief Executive Officer Antonio M. Perez.

“Wij danken Jeff voor zijn bijdragen aan het bedrijf en we wensen hem al het beste voor zijn toekomstplannen”, verklaarde Perez.

“Toen ik vier jaar geleden begon bij Kodak, wist ik dat we samen grote dingen konden bereiken en ik werd niet ontgoocheld”, aldus Hayzlett. “Ik houd van dit bedrijf, ik houd van dit merk en ik ben trots op wat we samen bereikt hebben. Kodak is zeker op het juiste spoor en dit is het geschikte moment voor mij om al mijn energie in een hele reeks persoonlijke projecten te investeren.”

Rate this post

Print Friendly