De strategische focus van Pitney Bowes ligt op de volledige integratie van print en mail. Dat is dé boodschap op IPEX 2010.

‘Voor onze nieuwe Production Intelligence softwareoplossingen is een belangrijke rol weggelegd’, zegt Ronald van Hees, Marketing Director. Op IPEX laten wij zien dat print en mail één is. Het product portfolio van Pitney Bowes is, mede door de strategische samenwerking met HP, nu compleet. Data, printen tot en met het verpakken van documenten in enveloppen. Dat die cirkel rond is, wordt door onze experts tijdens IPEX ‘live’ gedemonstreerd’.

Andere productinnovaties van Pitney Bowes zijn de introductie van het nieuwe Mailstream Evolution Inserting System en het nieuwe couverteersysteem DI6100.

De omsteltijden bij de ‘Mailstream Evolution’ zijn ten opzichte van vorige generatie couverteersystemen enorm verkort. Dat levert een hogere netto output op. Het nieuwe systeem kan worden uitgerust met camera’s voor het zogeheten ‘intelligent mailen’. Naast kabinet- en C5 enveloppen verwerkt het systeem ook C4 enveloppen. Daarmee beantwoordt het aan de vraag uit de markt om meer flexibiliteit bij het verwerken van documenten.

De nieuwe DI6100 is een midvolume couverteersysteem voor organisaties die veel verschillende kleinere en variabele mailruns verwerken. Een unieke eigenschap is dat de DI6100 in één run verschillende formaten enveloppen kan verwerken, afhankelijk van het aantal documenten per envelop. De nieuwe DI6100 is ergonomisch ontworpen, robuust uitgevoerd en heeft compacte afmetingen.

Pitney Bowes staat op IPEX op standnummer C790 in hal 19.

Rate this post

Print Friendly