AMSTERDAM.- 21 april 2010. Deze week wordt de zesde editie van m4 verspreid, het MKB Marketing Magazine van MultiCopy. Met een oplage van 200.000 is m4 het grootste ondernemers- en managementblad van Nederland. Deze editie staat helemaal in het teken van actiecommunicatie. Gericht op direct en meetbaar resultaat.

Actiecommunicatie

Juist nu willen ondernemers weten of zij hun communicatiegeld wel optimaal benutten. Actiecommunicatie helpt om snel resultaat te scoren. Bijvoorbeeld met resultaatgerichte direct mailings, evenementen, pr-acties, loyaliteitprogramma’s, sales promoties en veel meer.

Gevarieerd magazine

In m4 komen mensen aan het woord als André van Duin. Hij analyseert het geheim van humor. Wat werkt wel en wat werkt niet? De uitvinder van de Wuppies, Tom Bodt, vertelt over de manier waarop zijn pluizige bolletjes de wereld hebben veroverd en dat nog altijd doen. En in het interview met Henk Kok staat het koesteren van de bestaande, trouwe klant centraal. ‘Zijn’ loyaliteitsprogramma Air Miles helpt met het belonen, maar vergaart ook een schat aan informatie. Want wat beweegt de consument?

Ondersteuning voor het mkb

MultiCopy|The Communication Company helpt haar klanten graag om het maximale uit hun communicatie te halen. Of het nu gaat om advies, vormgeving of productie: we willen de communicatie van onze klanten altijd net even iets slimmer, beter, mooier, efficiënter en effectiever maken. We doen dat al voor meer dan 50.000 bedrijven en organisaties in heel Nederland.

Rate this post

Print Friendly