ROCHESTER, New York, 25 maart—Consumer Goods Technology (CGT) bekroont de KODAK DESIGN2LAUNCH Oplossingen met een Editors’ Pick Award in hun Annual Readers’ Choice editie. De Kodak DESIGN2LAUNCH Oplossingen bestaan uit een uitgebreide workflow voor wereldwijde marketing- en creatieve teams. Die gebruiksvriendelijke end-to-end digitale workflow zorgt voor meer snelheid, zichtbaarheid en samenwerking bij de implementatie van marketingprogramma’s, product- en verpakkingsdesign, betere naleving van regelgeving en meer. Volgens CGT is hun erkenning “een uiterst belangrijke bevestiging van Kodaks continue engagement en kansen in dit kritische segment” van de marketingtechnologie.

De Editors’ Pick-lijst bevat een selectie leveranciers van oplossingen en services die in de ogen van de CGT-redacteurs erkenning verdienen omdat ze unieke en innovatieve oplossingen ontwikkelen voor de markt van de consumptiegoederen en een impact hebben op hun sector.\ “Deze erkenning sluit aan bij wat we horen van onze klanten. Namelijk dat de oplossingen van Kodak die streven naar meer marketingefficiëntie en -doeltreffendheid door dure manuele interacties overbodig te maken, hen helpen om hun business te doen groeien”, aldus Carolyn Mehlman, hoofd van de Kodak Solutions for Business Consumer Goods Practice. “We zijn vereerd dat CGT ons deze award toekent. Het onderstreept Kodaks leiderschap, intellectuele eigendom en technologie op de markt.”

Rate this post

Print Friendly