Breukelen, 24 maart 2010 – Xerox zal tijdens de IPEX 2010 haar nieuwste productontwikkelingen presenteren, inclusief nieuws over het eerste Xerox inkjetsysteem. “De strategie achter het toevoegen van inkjet aan de Xerox portfolio is te vergelijken met autofabrikanten die door benzine, diesel of elektriciteit aangedreven auto’s aanbieden – elke auto voldoet aan een andere prestatienorm”, aldus Eric Armour, President Global Business Group bij Xerox. “De (rotatieve) continous feed oplossingen die we hebben ontwikkeld, hebben geleid tot kostenbesparing, verhoogde beeldkwaliteit en een hoge snelheid voor transpromotionele toepassingen. Ons nieuwe aanbod voor inkjet zal voldoen aan dezelfde hoge vereisten.” De presentatie van Erik Armour tijdens de IPEX Media Summit is te bekijken via http://www.printspeak.co.uk/video/index.asp?v_ID=112.

Xerox op IPEX 2010
Op IPEX 2010 zal Xerox de Xerox 650/1300 op toner gebaseerde Continuous Feed printsystemen demonstreren. Beide rotatieve systemen zijn ontworpen voor transpromotionele doeleinden. Belangrijke eigenschappen van deze rotatieve printers zijn de mogelijkheid om tot 200 g/m2 papier schoon en weer te kunnen bedrukken en de combinatie van de FreeFlow Print Server en de ImageSmooth technologie, die samen zorgen voor een ongeëvenaarde beeldkwaliteit zonder dat er vertraging tijdens het printen optreedt.

Xerox zal in haar IPEX Real Business Live! Theater presentaties geven over belangrijke thema’s als web-to-print, het genereren van winst door efficiënt printen, ‘lean manufacturing’ dankzij verregaande procesautomatisering, en één-op-één marketing. Presentaties in deze workshops worden gegeven door diverse experts uit de grafische industrie. Ook live demonstraties maken deel uit van deze workshops.

Ook het succesvolle XMPie Innovation Theatre zal op de Xerox stand weer zorgen voor spraakmakende interactieve sessies. Deelnemers krijgen in dit beurstheater de gelegenheid om zelf interactief een XMPie-gedreven crossmediale campagne te ontwikkelen. Compleet met een op maat gemaakte ansichtkaart, e-mail, Response URL website (RURL), Google Map toepassing, PayPal-transactie, mobiele berichten en fulfillment.

Tenslotte vindt tijdens IPEX ook de Xerox Best-of-the-Best competitie plaats. Deze wedstrijd is bedoeld voor alle leden van de wereldwijd opererende Xerox Graphic Arts Premier Partners. De Xerox Premier Partner die kan aantonen de beste digitale printtoepassing in huis te hebben – met een uitzonderlijke beeldkwaliteit en met tastbare bedrijfsresultaten – mag de Best-of-the-Best-Award tijdens IPEX in ontvangst nemen.

Mediaware Digital
Tijdens de IPEX Media Summit lieten Xerox-klanten zien hoe de digitale technologie en de business development activiteiten nieuwe omzet opleverde. Een voorbeeld daarvan is het Ierse Mediaware Digital. Deze onderneming was een van de eerste klanten die de Xerox Automated Packaging Solution installeerde met Stora Enso Gallup. Mediaware Digital gebruikt dit bij het wereldwijd en in verschillende talen op de markt brengen van Microsoft Windows 7. “We hadden een oplossing nodig die verschillende batches kon produceren met speciale informatie per regio,” vertelde Ronan Phipps, director business en strategy van Mediaware Digital. “We vonden dit (en meer!) in de Xerox oplossing.”

Xerox is op IPEX 2010 te vinden in hal 7, stand 7-CD450 van 18 tot en met 25 mei in Birmingham, Groot Brittannië. Meer informatie over de aanwezigheid van Xerox vindt u op http://www.xerox.com/digital-printing/ipex-2010/engb.html.

Rate this post

Print Friendly