LA HULPE, BELGIË, 8 maart—Print Genius, het nieuwe gezicht van het KODAK NEXPRESS SE Digitale Productiekleurenplatform, is ontworpen om meer inzicht te verschaffen in de unieke oplossingen, toepassingen en groeimogelijkheden van het NEXPRESS SE Platform. Het vorig jaar gelanceerde NEXPRESS SE Platform garandeert consistentie, betrouwbaarheid en gebruiksgemak dankzij een reeks baanbrekende technologieën die zorgen voor een superieure kwaliteit en productiviteit.

“De NEXPRESS SE Digitale Productiekleurenpersen evenaren de beeldkwaliteit van andere digitale druksystemen en hebben een aantal unieke kenmerken waardoor leveranciers van drukwerk en marketingservices hun toepassingen en mogelijkheden kunnen uitbreiden en meer inkomsten en winst kunnen genereren”, aldus Kevin Joyce, Vice President of Worldwide Sales and Marketing, Kodak Commercial Digital Printing Solutions group. “Print Genius is een veelzijdig continu programma dat de superieure troeven van het NEXPRESS SE Digitale Platform belicht en aantoont hoe gemakkelijk het is om met NEXPRESS Persen digitale drukactiviteiten uit te breiden.”

Het pakket klantenoplossingen van Print Genius omvat kwaliteitscontroletools en opties om de kwaliteit tijdens de hele productierun optimaal te houden. Print Genius steunt op drie belangrijke innovatiepijlers in de NEXPRESS SE Persen – beeldverwerkingsexpertise, kwaliteitsborging en productiviteit – en de voordelen die daarmee samenhangen, zoals een superieure uitvoerkwaliteit, een snelle productie, minimale arbeids- en productiekosten, en minder artefacten en drukfouten. Bovendien ondersteunt Print Genius ook toepassingen en oplossingen met een grote meerwaarde, zoals dimensional printing, doorzichtige coatings, glossing, watermerken, beschermende coatings en MICR, die mogelijk worden gemaakt door de KODAK Fifth Imaging Unit Oplossingen voor NEXPRESS Persen.

Een website die tijdens Ipex wordt gelanceerd, belicht dergelijke klantenoplossingen via tal van casestudy’s, artikels en gebruikersgidsen. Leveranciers van drukwerk en marketingservices kunnen zo meteen zelf kennismaken met de oplossingen van het NEXPRESS SE Platform en zien hoe drukwerkleveranciers die mogelijkheden kunnen benutten om hun digitale drukwerkservices naar een hoger niveau te tillen. Zo tekende de Anton Group Ltd. (Anton), een van de grootste leveranciers van drukwerk-, mailing- en fulfillmentdiensten in het Verenigd Koninkrijk, een groei op in het segment van de one-to-one communicatiejobs en een algemene volumestijging sinds zijn investering in nieuwe NEXPRESS Persen.

“We produceren nu zo’n 20.000 tot 25.000 A5-postkaarten met eenvoudige gepersonaliseerde boodschappen. Een hele stap vooruit in vergelijking met de 10.000 exemplaren van vroeger. In veel gevallen drukken we aanzienlijke hoeveelheden gesofisticeerde en gepersonaliseerde afbeeldingen per mailing”, verklaart Richard Hargrave, Digital Production Manager, Anton. “De snelheid en unieke troeven van de NEXPRESS SE3600 Pers leveren eindeloos veel mogelijkheden op. Zo kunnen we voor onze klanten efficiëntere mailings produceren, zodat de return van hun marketinginvestering aanzienlijk stijgt.”

Het NEXPRESS SE Platform bouwt voort op de beproefde reputatie van de KODAK NEXPRESS Producten en zorgt voor aanzienlijke verbeteringen op het vlak van beeldkwaliteit, productiviteit en rendement. Daarnaast maakt het groei mogelijk voor toepassingen zoals direct mail, marketingdrukwerk, catalogi en fotoboeken. Het SE Platform omvat de KODAK NEXPRESS SE3600, SE3000 en SE2500 Digitale Productiekleurenpersen. Meer informatie over het SE Platform is beschikbaar op graphics.kodak.com.

KODAK-producten worden ondersteund via KODAK Service and Support. KODAK Service and Support berust op meer dan 3000 professionals in 120 landen. Het is een toonaangevende dienstverlener met meerdere leveranciers. De geïntegreerde diensten omvatten onder meer consulting, installatie, onderhoud en ondersteuning voor commerciële drukkerijen, grafische communicatiebureaus, bedrijven voor documentverwerking en gegevensopslag en de sector van de detailhandel. De professionals van KODAK Service and Support zijn perfect opgeleid om klanten te helpen bij het beheersen van kosten, het optimaliseren van de productiviteit en het beperken van bedrijfsrisico’s.

Rate this post

Print Friendly