Een team van medewerkers van Thieme GrafiMedia Groep en mediabureau Kobalt doet net als vorig jaar mee aan de Roparun. Tijdens dit sportieve evenement leggen de deelnemers tijdens de Pinksterdagen al rennend en fietsend de 530 kilometer van Parijs naar Rotterdam af om geld op te halen voor kankerpatiënten. Een van de fundraisingactiviteiten van het team is een veiling, die op vrijdag

19 maart om 15.00 uur van start gaat. De veiling duurt tot zaterdag 27 maart

16.00 uur.

Diverse kunstwerken, designertassen, gesigneerde shirts van nationale sportteams als het dames hockey elftal, het ‘Topper-pak’ van Gordon en een cheque voor een fotoshoot door Patricia Steur gaan zowel on- als offline onder de hamer. De live veiling vindt op 27 maart plaats in het Topsportcentrum in Almere. De deuren gaan om 14:00 uur open en de veiling zal om 15:00 uur beginnen. De veiling zal onder leiding staan van de heer Brinkman, veilingmeester bij Oprechte Veiling Haarlem. De veiling wordt muzikaal omlijst door een optreden van live jazz combo Mijne Heeren.

Het ThiemeKobalt Roparun-team wordt onder andere gesponsord door broadcastyourbusiness, Brood&Banket Service, Digitale Studio, FourTOP, de Lichtfabriek, OSP Catering, Topsportcentrum Almere, Visual Nostalgia, Xerox, PointLogic en uiteraard Thieme GrafiMedia Groep en Kobalt.


Deelnemen aan de veiling?

Aanmelden voor de online veiling kan op http://goededoelen.datasmit.nl/auction/auction/. Interesse in de live veiling op 27 maart of wilt u telefonische bieden? Stuur dan een e-mail naar inge.bakker@kobalt.nl, onder vermelding van naam, adres en telefoonnummer. De persoonsgegevens zullen vertrouwelijk worden behandeld en niet aan derden worden gegeven.

Roparun

In 1992 werd de Roparun voor het eerst georganiseerd. De looprichting was toen Rotterdam-Parijs, vandaar de naam. Sinds die tijd is al meer dan € 35 miljoen bijeengelopen. Op www.roparun.nl is te lezen welke doelen in 2009 delen in de opbrengst van de Roparun.


Over Thieme GrafiMedia Groep

Thieme GrafiMedia Groep, één van de grootste spelers op de Nederlandse grafimediamarkt,

biedt totaaloplossingen voor communicatievraagstukken. Op het gebied van vellenoffset en printing-on-demand is de groep in Nederland marktleider. Meer informatie is te vinden op www.thiemegroep.nl.

Over Kobalt

Kobalt is een onafhankelijk Nederlands mediabureau voor adverteerders. Als resultaatbureau voor adverteerders adviseert Kobalt op het snijvlak van merk- en mediastrategie, koopt media in en handelt mediaplaatsingen, grafimedia- en direct (non) mailopdrachten af. Kobalt wordt al jaren door adverteerders erkend als het meest bekende mediabureau van Nederland (Bron: MarketingTribune, Breinonderzoek Mediabureaus, 2009). Met de inzet van media ondersteunt Kobalt adverteerders op een resultaatgerichte wijze bij het realiseren van sterke merken en betere verkopen. Bij Kobalt, gevestigd in Amstelveen, werken 157 medewerkers. De omzet in 2009 bedroeg €280 miljoen

Rate this post

Print Friendly