Bij Impress in Woerden is onlangs een Océ VarioStream 9230 geïnstalleerd. Deze productieprinter print in één run vanaf de rol in zwart met twee steunkleuren aan voor- én achterzijde. “De Océ VarioStream vervangt bij ons twee vorige generatie Océ Pagestream rotatieprinters. Die trouwe beesten waren aan vervanging toe,” zegt directeur Koos Halkes.

“Wij printen veel voor financiële instellingen. Daar wordt al veel over transpromo printen gesproken, maar het aantal praktijktoepassingen is nog mager. Wij zijn er in ieder geval klaar voor en sterker nog wij hebben al enkele opdrachten waar marketinginformatie op transactiedocumenten geprint wordt. Het gebruik van kleuren aan voor- en achterzijde van de documenten maakt het verschil”. Collega directeur Joop Agterberg vult aan: “Op onze nieuwe printsysteem kunnen wij de steunkleuren aanpassen aan de huisstijl kleuren. Dat is voor banken heel belangrijk. Voor verschillende opdrachtgevers hebben wij hier cutome toners op voorraad. Wij zien onze nieuwe investering als een tussenstap naar dubbelzijdig full color printen. Dan kunnen we het voorbedrukken van rollen overslaan en rechtstreeks op blanco rollen printen. Daarmee bieden wij onze klanten nog meer efficiency”.


Waarom weer Océ? Koos Halkes: “Ten eerste omdat andere printermerken thans geen vergelijkbare rotatieve oplossingen hebben. En ten tweede omdat wij al 18 jaar een goede relatie met Océ hebben en zeer tevreden zijn over het serviceapparaat en de printers zelf. Vergeet niet dat op de voorgangers meer dan 200 miljoen pagina’s geprint zijn. Dat maakt voor ons de keuze om opnieuw voor Océ voor printen vanaf de rol te kiezen voor ons niet zo moeilijk.”


Over Impress

Impress helpt vanuit Woerden opdrachtgevers met de uitvoering van interactieve marketing en communicatie plannen. Daarin biedt Impress een one-stop-shop concept aan, vanaf database management tot en met de uitvoering van fysieke Direct Mail en/of digitale communicatie. De oplossingen van Impress zijn altijd maatwerk. Daarvoor beschikt Impress over veel creativiteit, kennis van ICT en marketing en een team van 60 professionals, die als uitgangspunt hebben opdrachtgevers beter te laten scoren met interactieve marketing. [www.impress.nl]

Rate this post

Print Friendly