‘s-Hertogenbosch, 8 februari 2010 – Ricoh, leverancier van producten en diensten op het gebied van IT- en documentmanagement oplossingen, is een nieuw certificeringprogramma gestart. Dit programma voor Ricoh Document Centers biedt naast training op het gebied van scan- en printoplossingen ook informatie over processen binnen verschillende branches. De Document Centers zijn gespecialiseerd in documentmanagement oplossingen en leveren op regionaal niveau kopieerapparatuur, printers, faxen en documentmanagement oplossingen van Ricoh aan het lokale midden- en kleinbedrijf.


In april 2009 opende het eerste Ricoh Document Center in Nederland haar deuren. De twee nieuwste centers zijn onlangs in Amsterdam en de regio Limburg geopend en daarmee staat het uiteindelijke aantal lokale centers op zestien. Met de nieuwe certificering wordt het kennisniveau van de Document Centers geüniformeerd en gekwalificeerd. De certificering bewijst dat het Ricoh Document Center een uitgebreid en goedgefundeerd advies kan geven op het gebied van de nieuwste en meest effectieve scan- en documentoplossingen. Ricoh Document Center Midden Nederland heeft als eerste zijn certificering met vlag en wimpel gehaald. Ricoh verwacht dat voor eind maart alle centers hun certificering hebben behaald.


Rob Baggerman, Commercieel Directeur Ricoh Nederland: “Afgelopen jaar zijn er zestien Ricoh Document Centers gerealiseerd in heel Nederland. Zij worden door Ricoh ondersteund bij het benaderen en ontwikkelen van de markt. Nu de relaties met lokale ondernemers zijn geïnitieerd en verdiept, is het belangrijk de kwaliteit van de kennis en het advies te certificeren. Hiermee geven we de Ricoh Document Centers de mogelijkheid om hun expertise van documentmanagement oplossingen te bewijzen en onderstrepen we het belang dat we hechten aan de relatie met onze partners.”


Rate this post

Print Friendly