Holland Office Group uit Zaltbommel, Itec Office Systems uit Helmond en Topdeal uit Antwerpen, allen onderdeel van Office Group International gaan voortaan verder onder de naam ITEC. Een nieuwe huisstijl, een unieke spraakmakende reclamecampagne op televisie, radio en internet zorgen voor een grootse lancering van de nieuwe naam in de gehele Benelux.

Office Group International, al meer dan 23 jaar actief op het gebied van multifunctionele afdrukapparatuur en het optimaliseren van documentstromen, is de grootste onafhankelijke leverancier van hard- en software oplossingen in de Benelux. Inmiddels beheert OGI meer dan 26.000 machines voor ruim 11.500 bedrijven in de Benelux.

Door de overname van Topdeal in 2007 en Itec Office Systems uit Helmond in december 2009 is onze positie in de gehele Benelux verstevigd. De nieuwe naam ITEC staat voor de technologische innovaties waar we continu mee te maken hebben om aan de wensen en eisen van onze klanten te kunnen voldoen. ITEC is een krachtige naam die uitstraalt waar wij voor staan. Door de nieuwe naam internationaal door te voeren kunnen wij klanten nog beter van dienst zijn en het aanbod aan producten, diensten en service sterk uitbreiden. De uniforme naam zorgt voor een grotere internationale herkenbaarheid.

De nieuwe reclamecampagne, ter ondersteuning van deze transformatie, gaat op 1 februari van start. De nieuwe campagne is uniek en spraakmakend. Uniek doordat het vrijwel nooit eerder is voorgekomen dat een bedrijf uit onze branche met een sterke focus op B2B, massacommunicatiemiddelen gebruikt om potentiële klanten te bereiken. Voor de bedrijven die direct reageren is er tevens een actie. Onder de slogan “Print uit je winst” kunnen bedrijven een jaar gratis afdrukken en gebruikmaken van de dienstverlening van Itec. Spraakmakend omdat er voor de consument ook een spetterende actie aan gekoppeld is. Iedereen die een zogenaamde lead aanbrengt, die leidt tot levering van onze diensten, krijgt een bedrag van 250 euro van ITEC. Ruben van der Meer, onder andere bekend van “De Lama’s” en de Cup-a-Soup reclame, zal de hoofdrol spelen in de commercial en deze crossmedia campagne ondersteunen. De commercial is zonder meer opvallend te noemen en zal veelvuldig via de STER op primetime worden uitgezonden.


Rate this post

Print Friendly