Jarenlang werkte Jagyba, een Sport & Health Center in Velp, met een eenvoudige zwartwit-kopieermachine van Konica Minolta. Maar zes jaar geleden bouwde eigenaar Lex Hendriks een hypermodern nieuw complex. En bij een meer servicegerichte organisatie hoort professionele communicatie.

Het is voor Jagyba essentieel om, geheel zelfstandig, uitgebreid en goed te communiceren met de verschillende doelgroepen. Hendriks: “We maken allerlei reclamedrukwerk, zoals nieuwsbrieven, flyers en affiches. Eerst deden we dat in samenwerking met een drukkerij. Maar dat werd een te grote kostenpost.”

Konica Minolta adviseerde uiteindelijk een bizhub C203, die door Hendriks veelvuldig wordt gebruikt. “Met deze kleurenprinter doe ik alles zelf. Het feit dat ik alle communicatie snel en direct kan aansturen maakt het erg efficiënt om zelf al het materiaal te maken.” Ook service is een belangrijk aspect in de keuze voor Konica Minolta. Hendriks: “Als we een storing hebben wordt alles snel en goed opgelost. Dat is belangrijk, want wij kunnen onze printer niet missen.”

Lees de gehele case:

Download Zelf printen marketingcommunicatie levert Jagyba enorme kostenbesparing op Version feb 2009


Rate this post

Print Friendly